FanPage FacebookKanał YouTube

PASZPORT MAZOWSZA ZACHODNIEGO

Logo Lokalnej Organizacji Turystycznej Maozwsza Zachodniego.„Paszport Mazowsza Zachodniego” to I edycja projektu związanego z wprowadzeniem systemu zniżek oraz rabatów dla odwiedzających określone atrakcje i obiekty turystyczne działające na obszarze Mazowsza Zachodniego. Projekt, trwający do końca września 2013 r., ma na celu motywować potencjalnych turystów przyjeżdżających w ten region do systematycznego odwiedzania miejsc związanych z branżą turystyczną oraz do poszerzania wiedzy na jego temat, a co za tym idzie do pogłębienia wiedzy o Mazowszu Zachodnim. Paszport będzie zachęcał do skorzystania z propozycji i zniżek danego podmiotu, co wpłynie na wzrost zainteresowania jego ofertą. Dla podmiotów będzie to szansa zwiększenia przychodów z działalności.

Udział w projekcie jako Partner/Sponsor oraz osoba korzystająca ze zniżek określony jest w regulaminie – PDF.

Wypowiedź Jacka Czubaka - Prezesa Lokalnej Organizacji Turystycznej Mazowsza Zachodniego na temat Paszportu Mazowsza Zachodniego można wysłuchać w "Radiu dla Ciebie" pod poniższym linkiem: http://www.rdc.pl/index.php?/pol/aktualnosci/aktualnosci/z_paszportem_mazowsza_zachodniego_skorzystasz_z_licznych_znizek

Kto może wypromować się w Paszporcie Mazowsza Zachodniego?

W Paszporcie może zostać opublikowana informacja o każdym obiekcie, instytucji, podmiocie gospodarczym, który działa w tzw. branży turystycznej - obiekt noclegowy, gastronomiczny, instytucja kulturalna, sportowo-rekreacyjna (m.in. hotel, pensjonat, gospodarstwo agroturystyczne, kwatery prywatne, restauracje, puby, kawiarnie, muzea, baseny, kręgielnie, ośrodki jeździeckie, itd.).

Charakterystyka Paszportu:

  • Turysta zwiedzający Mazowsze i korzystający z Paszportu Mazowsza Zachodniego.Format A6, ok. 80 stron,
  • Oprawa graficzna imitująca prawdziwy paszport (w tym pierwsza strona przewidziana na podpis posiadacza paszportu),
  • Mapa Mazowsza Zachodniego z zaznaczonymi promowanymi obiektami,
  • Krótka charakterystyka turystyczna Mazowsza Zachodniego oraz LOT MZ,
  • Dokładny opis atrakcji – nazwa, logo, oferta, dane kontaktowe, zdjęcia,
  • Bony zniżkowe, które powinny zawierać następujące elementy: wysokość zniżki, rodzaj usługi objętej zniżką (np. przy wykupieniu noclegu w pokoju 2-osobowym – druga osoba gratis, przy zakupie powyżej 100 PLN butelka wina gratis, przy wykupieniu karnetu na siłownię – 40 % taniej, itd.), termin ważności zniżki,
  • Miejsce na notatki.

Potencjalnym Partnerom/Sponsorom Projektu oferujemy szereg korzyści:

  • Niecodzienną formę reklamy, która ułatwi pozyskiwanie nowych klientów – wydanie 20 000 sztuk paszportów z informacją o ofercie partnera projektu,
  • Prowadzenie działań marketingowych przez LOT MZ, tj. wysyłka informacji prasowych do mediów o projekcie, prowadzenie zakładki „Projekty” na stronie www.turystycznemazowsze.pl poświęconej paszportowi, prowadzenie kampanii promocyjnej w kanałach social media – Facebook, Nasza Klasa oraz You Tube,
  • Przekazanie uzgodnionej liczby paszportów w celu rozpropagowania ich na własny użytek przez Partnera/Sponsora – rozdania albo sprzedaży (stała cena paszportu na całym obszarze Mazowsza Zachodniego wynosi 5 PLN). Pozyskane ze sprzedaży środki pozostaną do dyspozycji Partnerów/Sponsorów.
  • Kolportaż paszportów poprzez tworzenie silnej sieci partnerskiej – reklamowanie siebie nawzajem poprzez szeroką dostępność paszportów w popularnych miejscach usługowych na terenie Mazowsza Zachodniego - w punktach najczęściej odwiedzanych przez turystów i mieszkańców (punkty informacji turystycznej, kluby fitness, muzea, obiekty noclegowe, gastronomiczne, rekreacyjne i kulturalne).

Sprzedaż wszystkich paszportów przez Partnera/Sponsora gwarantuje zwrot wniesionego wkładu finansowego.

Od Partnera/Sponsora Projektu oczekujemy:

  • Przygotowania propozycji zniżek i rabatów dla potencjalnych klientów (min. 6-8 zniżek),
  • Wsparcia merytorycznego podczas opracowywania treści zawartych w paszporcie, przekazanie zdjęć oraz licencji na ich wykorzystanie,
  • Kolportaż paszportów w miejscach widocznych dla przybywających klientów, umożliwienie dokonania zakupu paszportu oraz korzystania ze zniżek posiadaczy paszportu,
  • Podpisania umowy darowizny pieniężnej - PDF, umowy dla Sponsora - PDF lub umowy dla Sponsora Honorowego – PDF. Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej, dlatego też wsparcie finansowe możemy otrzymać jedynie w postaci darowizny lub dotacji celowej.

Kolejne etapy projektu

W przyszłości kolejnym krokiem promocji atrakcji i obiektów turystycznych przez LOT MZ będzie stworzenie systemu tzw. „pajączka” oraz systemu kart lojalnościowych oferujących w określonych miejscach stałe zniżki dla ich posiadaczy.

Kontakt

W przypadku woli nawiązania współpracy z LOT MZ w sprawie realizacji projektu prosimy o jak najszybszy kontakt. Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pani Dagmara Fiszer – Dyrektor Biura LOT MZ, tel.: 535 924 888, e-mail: biuro@lotmz.org lub d.fiszer@lotmz.org.

 






LOKALIZACJA

Obiekty

Miejscowość

.

Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego